Thursday 11 July 2013

SALAM RAMADHAN

Assalamualaikum..

Syukur Alhamdulillah.. Bertemu lagi kita dengan bulan Ramadhan yang mulia.. Rasanya baru sahaja lagi kita menjalani ibadah puasa pada tahun yang lalu... 


Saya sangat teruja dan bersemangat nak sambut bulan Ramadhan tahun ini kerana bermulanya saya menyambut Ramadhan dengan suami tercinta dan baby Ain tersayang saya..Almaklum lah, sebelum ini duduk berjauhan... Suami dekat Sabah, saya pula dekat Nilai... 

Bukan setakat itu sahaja, tahun ni juga tahun pertama saya ber 'SHAKLEE' di bulan Ramadhan... Senang je nak bershaklee di bulan Ramadhan ni, sahur saya ambik ESP dan Performance Drink, lepas berbuka saya ambik Alfafa dan B-Complex...

Kesannya amatla ketara pada saya, Stok susu untuk Baby Ain tersayang saya sentiasa cukup, sentiasa dh "get Ready" untuk Baby Ain tersayang...hehe  Selain tu, badan pun tak rase letih..Balik dari keje, solat kejap pastu terus pergi bazar sambil mendukung Si Baby Ain, saya still relax je, cuma lenguh tangan je sebab mendukung si kenit yang dah makin babam..

So, kalau ada sesiapa yang nak bertenaga seperti saya , jomlah la join saya bershaklee di Bulan Ramadhan ni... Nak dapat harga istimewa dari saya SMS/WHATSAPP "CTP" ke NO 017-2410789




SALAM RAMADHAN DAN SELAMAT BERPUASA....  :-)

No comments:

Post a Comment