Tuesday 24 September 2013

Segmen - Saya Mahu Ditegur

Assalammualaikum...

Hari ini saya terpanggil untuk join "Segmen - Saya Mahu ditegur" yang dianjurkan oleh eyriqazz.com


KENAPA SAYA MAHU DITEGUR?


Saya mahu ditegur kerana saya masih baru dalam dunia blog.. Masih banyak lagi yang saya tidak tahu dan perlu saya pelajari tentang blog....


So,kepada sahabat dan rakan-rakan sekalian, saya harap anda sudi memberi Teguran, Pandangan dan nasihat kepada saya sama ada yang positif atau negatif.. Semoga teguran yang anda beri,dapat memberi manfaat kepada saya dalam pertingkatkan mutu blog saya ini.... Teguran,pandangan dan nasihat yang anda beri amat saya hargai...Terima Kasih..


*** SAYA BUDAK BARU BELAJAR***



8 comments:

  1. Salam, Nor pun join segmen ni :).
    Komen daripada Nor :
    1. Blog boleh tengok di mobile.
    2. Penampilan di mobile tidak sama dengan desktop.
    3. Loading agak lambat di desktop dan ok di mobile.

    Selamat bersegmen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam.. Ok..
      Tq sudi bg komen...
      Akn sy cuba perbaiki...

      :-)

      Delete
  2. Salam ziarah sini.
    Sedikit teguran

    1) Header dah menarik tp macam ada tak kena kedudukan font situ.
    2) Sidebar terlalu kecil, cuba besarkan begitu juga dengan ruang entry terlalu besar kasi adjust skit.
    3) Better sidebar buat satu sahaja daripada buat 2.
    3) Windows live messenger tu annoying. better buang lagi elok kot.
    4) buang word verfication pada bahagian komen. Terbantut pengunjung nak komen.

    ALL THE BEST..

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam..terima kasih sudi bg teguran pada sy.. sy akn cuba perbaiki blog sy..

      tq.. ;-)

      Delete
  3. Salam Sya Azida,
    Romantik plak bila datang ke sini. Background lembut jer mata memandang.

    ReplyDelete
  4. Assalam...
    Tq MyLife Ria...
    Sudi2 la lg berkungjung ke blog sy ya..
    :-)

    ReplyDelete
  5. Teguran saya :

    1) Nama blog agak panjang dan susah diingat
    2) Header blog menarik
    3) Love2 yang turun agak annoying
    4) Widget dan susunan blog kurang kemas

    ReplyDelete
  6. Terima kasih ats teguran yg diberi..
    akan saya cuba perbaiki...
    tq... :-)

    ReplyDelete