Sunday 8 September 2013

DESI DOLL: TALKING MUSLIM DOLL AAMINA AND YOUSOF



Desi Doll: Talking Muslim Doll Aamina and Yousoff
Price: RM 330.00

Postage: SM Free, SM RM 10

Product Code:AT 040
Availability:Pre-Order



Testimoni:

Aisyah (Selasa, 25 DISEMBER, 2012)

Penilaian:
Satu usaha yang baik untuk membantu kanak-kanak mempelajari nilai-nilai Islam dan mendedahkan mereka kepada bacaan doa pada usia yang awal. Ia sebenarnya jauh lebih baik apabila dilihat
bersemuka.


yvonne7112 (Rabu, 15 Ogos 2012)

Penilaian:
Saya mendapat anak patung ini untuk cucu saya EID dan saya suka anak patung itu dan saya pasti anak besar saya akan menyukainya juga.

KIT KAT (Sunday, 25 September 2011)

Penilaian:
SALAM ..IDEA BAIK! ANAK SAYA HANYA 15 BULAN DAN DIA MULA PANDAI BERKATA KATA DAN DIA CUBA UNTUK MENIRU PERKATAAN AAMINA . UNTUK ANAK ISLAM FIKIRKAN SEMUA GANJARAN IBU BAPA AKAN DAPAT APABILA ANAK KECIL BERDOA.

Jules997 (Khamis, 07 Julai 2011)

Penilaian:
patung hebat, anak perempuan saya tidak boleh berhenti bermain dengan rakan barunya dan perkara yang terbaik adalah dia tidak sedar dia belajar semua ungkapan-ungkapan yang indah,
kata-kata dan surah Aamina mengajar beliau. Hadiah yang besar bagi mana-mana ibu bapa, bapa saudara, mak cik, nenek untuk membeli dan di hadiahkan kepada anak-anak.


No comments:

Post a Comment